Faceți căutări pe acest blog

Translate

joi, 26 septembrie 2019

Supertite - Superglue Killer

La Leroy Merlin am găsit, la un preț simbolic de 1.20 ron (că era expirat), o soluție care cică îndepărtează cianoacrilatul.
Evident că n-a trecut foarte mult și am fost nevoit să testez soluția minune, că cine n-a reușit să își lipescă tegumentele nu se poate numi machetist profesionist.


Am aplicat o picătură de „Limpiador”, soluție inodoră de consistența vaselinei, și am făcut mișcarea aia binecunoscută când vorbești de bani. Da, aia în care degetul mare este scărpinat de arătător și mijlociu, în fine ... 

După ce m-am șters, cianoacrilatul a căpătat aspectul și aderența unui aracet vechi.

Ar fi culmea să înlăture și superglue-ul vechi de pe haine (mai ales ăla care s-a spart stârnind invidia tuturor moliilor).
Oricum ar fi, produsul își merită toți banii și îl recomand cu căldură !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu