Faceți căutări pe acest blog

Translate

duminică, 1 septembrie 2019

GOLD !

Aflat încă sub impresia puternică a primului contact cu universul colorat a machetismului ungar m-am decis să particip la „Concursul de la Moșon” (undeva la granița cu Austria) , pentru ediția 2010 exista o secțiune specială cu tema „Vestul Sălbatic” și astfel m-am apucat de lucru (notă : în 2009 nu erau accesibile kituri 1/35 cu cowboy, amerindieni etc.).

GOLD !


Altfel spus :
Cowboy din organe rusești, nemțești și englezești lipite de un român pentru concursul organizat de unguri 

  

Pulpanele vestonului rămase la piesa cu nădragii au fost eliminate
Tot la capitolul eliminare au trecut și bretelele rucsacului sovietic
Pălăria a suferit unele ajustări
Am modificat unghiul de orientare a palmelor voit neglijent așa încât să pară că are mănuși




Cu două ace de 0,33 mm și un PPSh MiniArt
Am secționat arma și am adăugat un cep din komatex







Am șlefuit cepul și apoi am introdus cele două ace fixate cu superglue
A urmat o șlefuire suplimentară
Apoi „cocoșul, dispozitivul de armare și trăgaciul” avand ca inspirație o arma a cărui pat s-a dezintegrat în luptă 


Pârghia am modificat-o pentru trei degete , patul armei vopsit cu ulei

Pentru pană am „accesat” kitul zvedda Șeful Orc, ocazie cu care am rechiziționat și blana de Grizzly

 


Am cioplit puțin la ciocate, am adăugat piele întoarsă (cu ajutorul unui instrument stomatologic, amintire de cand am fugit cu gura plină de banderillas)

Cu un burghiu de 0,4 mm am străpuns încălțările și am introdus conductor de cupru - Pintenii sunt gata.



Pentru pistol am apelat la ajutorul lui „Teddy Ted”
Am folosit o teacă WW2 și arma din plastic, plasticul verde nu a vrut să se lipescă nici cu supergle, nici cu nitro așa că am apelat la varianta B.
B. Arme „gri”, pat îndoit, lipt, retezat surplusul






Tocul a fost subțiat prin șmirgheluire, pe el am lipit o bucațică de komatex, totul vopsit cu brun Tamiya acrilic.
Arma a fost retezată până în zona trăgaciului, am lipit o juma de culee (pentru butoiaș).
Vopsire metalică și „buff" pentru crosă.









Curea din carte de joc plasticată, idem cataramă 



Am pus pistolul la centură, am vopsit centura

Torsul este vopsit cu Vallejo acrilic cărniță





Vopsire acrilica ( Vallejo) a feței, strungăreața, schițare ochi
Mănuși fără degete
Ciocate cu tabaco (marabu)



Denumirea lucrării (Gold!) ar trebui să ne ducă cu gândul la tematica abordată. 
Dintr-un puc din cartelă de joc pasticată am confecționat o farfurie pentru căutat aur iar din kitul cu Afganistan am rechiziționat măgarul, l-am încărcat cu saci și accesorii (găleată, târnacop).
Postamentul l-am confecționat din komatex așa încât să meargă fixat în interiorul unei potcoave, ulterior am căutat să reproduc caielele. 


La un moment dat am să revin cu foto și amănunte suplimentate, până atunci „Digging!”




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu