Faceți căutări pe acest blog

Translate

marți, 7 mai 2019

Vater !



Am debutat cu motocicleta - BMW R75 – Zvezda 3528, asamblarea a decurs bine, nimic notabil. Dacă pentru partea de mecanică am mers pe mâna producătorului deoarece nu este cazul să emit pretenții, pe partea de machiaj evident că era musai să-mi utilizez licența artistică. 


























Bidonul din ataș are și rol utilitar deoarece potolește setea dar și o urâtă bavură circulară.





Pentru mecanic am mers tot pe oferta Zvezda 3528 dar cu ceva amendamente din „Cutia cu maimuțe” iar spre final, sătul de așteptare și-a aprins o țigară privind apatic prin ochelarii montați pe cască.



Dar să parcăm regulamentar, paralel cu bordura, și să aruncăm o privire și la restul muritorilor (totuși frumos imortalizați prin grija artistului, care este).





Doamna Fritza, inițial am fost tentat să îndepărtez doar piesa metalică și să trec la snooker, de proveniență umilă ( Women digging – Preiser 64011), ofițerul supraviețuitor al Barbarossa Operation – ICM 35391 și German tank crew – Alanger 035239 iar puștiulică oarecum neobosit și aerodinamic, Refugees – Preiser 64007. 


Din komatex de 2mm am decupat fâșii de 2mm din care am realizat cadrul.

Găuri cu burghiu de 0,6 mm prin care am introdus sârmă de cupru de 0,5 mm
Tot komatex am utilizat și pentru cadrul din care s-a născut poarta, apoi înșiruire de mărgele
Ca și ornamente, pe lângă clasicele mărgele, am apelat la resturi din „French city building” – MiniArt 35019 








 Pentru yale am confecționat niște piese din ceva placă aurie, resturi din kitul MiniArt, mânere de canistre și resturi de culee.










Vopsit cu negru și ulterior „burn iron” ambele Gunze. 






Nici măcar o secundă nu mi-a trecut prin cap să-l pun pe „kinder” să se joace cu o armată Elastolin dar bidiviu am considerat că merită încercat. 
Pe komatex de 4mm am schițat capul lui Bucifal, apoi am început decuparea și au fost moment când aducea mai mult a Marele Danez decât a căluț. La final, pentru un trusou complet am confecționat și o sabie.


Conform scenariului, calul o să pască liniștit pe pajiște dar până atunci câteva ture nu pot decât să ajute personajele. Apoi am șters calul de spume și l-am vopsit cu Tamiya Buff și Ivory Marabu, am fixat zăbala din ac cu gămălie și căpăstrul din foiță de plumb, coama din Flat black Tamiya, copitele din…etc.


Placa de bază de 14/20 cm căreia i-am băițuit și lăcuit marginile și apoi am stabilit coordonatele. Am lipit plăci de komatex de 1,2 respectiv 3 mm dar și covor de iarbă Noch. 


După fixarea porții am trecut la vopsirea caldarâmului. 



























Așa cum anticipam, micul Goe s-a săturat de răzbel așa că mi-a pierdut trei ore din viață și un burghiu de 0,7 mm dar, sper că, am reușit.



Spre final am confecționat câteva „Sterbebild”: redimensionare, imprimare, decupare și lipire pe fâșii din carte de joc plasticată.



O zi călduroasă și senină (se estimează că începând cu WW3 o să înceapă și natura să raționalizeze binele), Frițulică se repede spre poartă.....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu