Faceți căutări pe acest blog

Translate

marți, 26 martie 2019

Matinee


Matinee – vignette 1/35

Cu așa  duduie, franceza pare ușoară. Normal că-i zice „Focul Sacru”, la  ce privire are...
Dacă merg la premieră, la Majestic , cu „Mein Chéri” mă costă solda pe o lună. Și, la bafta mea, mi-o suflă vreun Unteroffizier. Mai bine mă orientez la un matinal (in aller Frühe), arăt arma la ghișeu și imediat sare un bilet, dacă joc bine  sare un bilet și o țigară…
Da, categoric sunt avantaje pentru matineu...
Dacă exclud faptul că-mi aruncă kinder-ii, de la balcon, tot felul de porcării în cască.



Tehnica militară
  1. Postament  vechi – capac, diametru 8 cm;
  2. Strat de bază – ipsos;
  3. Cinefil – German Infantry  (Dragon 6153)
  4. Pavaj – cioplirtură-n ipsos;
  5. Afișaj – flacon aspirină efervescentă UPSA;
  6. Acoperiș afișaj – disc frână de la o motocicletă de jucărie;
  7. Afiș film – French City Bulding (MiniArt 35019);
  8. Alte afișe – decupaj din reviste;
  9. Graffiti – Revell 301;
  10. Frunze – decupaj hârtie;
  11. Postament nou – vas din lemn, vopsit „franțuzește”.



O lucrare veche, din 2005 pe care am intervenit în 2018 dar numai pentru a fixa un postament mai arătos.





De final profit de ocazie pentru a închide cercul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu