Faceți căutări pe acest blog

Translate

vineri, 12 iunie 2020

Figurine Lehmann

Este absolut incredibil câtă informație există, greu este să pui întrebarea potrivită.
Evident că în etapa a doua trebuie să ai capacitatea de a extrage informațiile importante sau măcar pe cele corecte, dar asta este o altă discuție.

Deoarece la fiecare postare mi-am propus să ofer un minim de informații sau măcar un „Nu știu ce este”, am pierdut mult timp pentru a identifica un grup de civili. La un moment dat găsisem o fotografie cu „drumețul” și cuvântul „Lehman”, ulterior toate căutările au fost generatoare de frustrare.

Cred că acești civili erau rătăciți printre soldățeii Airfix sau poate i-am obținut în urma uneia dintre numeroasele tranzacții, chiar nu-mi amintesc. Faptul că erau „color” nu a reușit să-i propulseze în ierarhie deoarece suma neajunsurilor era mai mare : 60 mm adică mult peste medie, postura statică, stabilitate redusă datorită postamentului minimalist și nu în ultimul rând faptul că picioarele fac corp comun. Cu toată imaginația copilăriei, care transforma un băț într-un Schmeisser , nu reușeam să-i fac să se deplaseze într-un mod natural (după zeci de ani aveam să descopăr că fusesem un pionier South Park).



Această fotografie incredibil de clară este exact din perioada pionieratului machetistic (16.05.2004) dar toate întrebările legate de subiect au rămas fără ecou, sau poate cel mult un „Huăăăă!” pe care timpul la excizat din memorie.

Așa cum aminteam, mă resemnasem și un astfel de subiect era numai bun de postat la repezeală.
Cu o ultimă zvâcnire de conștiință am reînceput căutarea, printr-o conjunctură fericită am ajuns să tastez un dublu „n” și paleta răspunsurilor s-a lărgit în mod surprinzător. Să nu o mai lungesc prea mult Manitou-ul căutărilor pe google mi-a zâmbit:  Rigi Duo 9000 Lehmann



Culmea este că în ultimele fotografii (realizate în 24.03.2019) aproape că intuisem combinația așa că aștept cu speranță să se redeschidă „6 din 49” (că vă amintesc faptul că suntem încă în Zodia Cancerului Covidului).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu