Faceți căutări pe acest blog

Translate

joi, 28 mai 2020

Omaha `44

„Debarcarea din Normandia” o potecă intens bătătorită în lumea dioramelor unde noțiunea spațiu-timp se poate distorsiona dramatic (cu atât mai mult cu cât lucrezi la 1/35 sau 1/32) și poți să descoperi că ai nevoie de motostivuitor și o cameră cu mult mai mare.

Această reuniune a figurinelor Airfix și Matchbox a avut loc, într-o farfurioară de ghiveci (marea-mi descoperire a acelor zile). 


Vă prezint fotografiile luate direct de pe discheta originală (2004 AD):






„Decalurile sanitare” pictate la liber 

Rucsacul și stația de emisie recepție confecționate din Poxilină iar antena din sârma 



Ostașul sfârtecat de șrapnel este un Timpo Toys 

Eticheta este un segment de tablă ce se folosește la ranforsarea lădițelor din lemn pentru fructe


Aici sunt foto mai recente, ca să nu creadă publicul mai pretențios că sunt foto din același calup

Exact, este Tom Hanks

Apa este o cioplitură-n ipsos și vopsire cu acuarelă iar talazul iscat de barcă este ceva adeziv uscat pe o folie de celofan (Bison Universal Hobby)

Da, există și un luptător afro-american


Plasa de camuflaj este confecționată dintr-o plasă fină contra țânțarilor

Nisipul plajei Omaha fiind nisip de pe plaja din Sulina (de unde Dunărea se varsă în Marea Negră)


Curelele armelor confecționate din foiță de plumb
Țevile armelor sunt făcute din ace de seringă, pentru băiatul de la Matchbox am modificat fesul de comando prin atașarea unui cozoroc din plastic.

Strict pentru cei pasionați să-mi scrie biografia (sau doar îmi recomandă o bibliografie) două flash-uri din timpul nașterii acestei opere. Este în legătură și cu Marea Expoziție din 2004 (subiect la care am să revin cu siguranță).


Exact n-am mai avut răbdare câteva zile ca să pot posta aniversar...dar sper să revin cu altă lucrare ...rămâne de văzut.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu