Faceți căutări pe acest blog

Translate

sâmbătă, 28 decembrie 2019

The Human Division

Lucrarea a debutat cu GTK Boxer SgSanKfz dar care urmează să fie modificat destul de agresiv.
Urmează un scurt periplu fotografic pentru a ajunge la zi, ulterior am să tot intervin pe această pagină până la finalizarea lucrării. Pe curând.

























28.12.2019


Pentru șofer am apelat la kitul Vimpel - Russian Antiterrorist Unit, Zvezda 3598
Piesele necesare le-am mixat și completat cu Miliput.
 


30.12.2019

Destul cu odihna și îndoparea, ziua de doi este numai bună de machetit.
Construcția vehiculului a continuat cu partea posterioară și lateralele.




Apoi am extins zona de pilotaj și am amenajat interiorul.....
 

 




....... inclusiv vopsire









Am decis să decupez în plăcile blindajului frontal și astfel să ofer o oarecare vizibilitate 










Sper să fie suficient pentru a întrezări zona de comandă


02.01.2020

Vopsirea s-a extins până la șofer, după fixarea acestuia s-a fixat și sandvișul blindat.





Din diferite resturi de kit (Titanic 1/400 și Renault 1/16) am confecționat partea frontală a vehiculului.



05.01.2020
Pentru cupolă am utilizat o piesă de la Elicopterul de asalt MI-24V scara 1/24 din colecția D`Agostino





07.01.2020


În această incursiune mă ocup de Am 

Am adăugat o serie de accesorii și am început (și încheiat) cursa înarmării, un melaj din „Cutia cu maimuțe” și la final am metalizat dispozitivul 
 





Am fost curios cum o să arate pe propriile picioare 


Am confecționat o rampă (tot din kitul „Cutia cu maimuțe”) care sper să devină utilă în narațiunea viitoarei diorame 























Am adăugat o ultimă gamă de accesorii 


Am aplicat un strat metalizat pe post de grund și de omogenizator al privirii 

 



Am îndepărtat puținul patafix, aplicat cu rol de protecție și urmează conservarea până la deschiderea sezonului de vopsire



10.01.2020

În urma decupării blindajului au rezultat niște discuri nesatisfăcătoare așa încât a trebuit să găsesc soluții.
Pentru chepeng am apelat la jetoane, fiecare dintre acestea a primit câte două găuri în care am introdus sârmă de cupru. Un mic fragment decupat din komatex a fost înfipt în cele două sârme și după lipirea cu cianoacrilat s-au îndepărtat mustățile. 

Trapa de la comandant a fost umplută cu Milliput și dotată cu mâner și vizor.

Chepengurile  au fost ornate  și apoi vopsite.





Pentru restul echipajului am apelat tot la kitul Vimpel, cel puțin de la brâu în sus.


Datorită spațiului limitat a fost nevoie de Patul lui Procust (varianta cu eliminare surplus) și astfel vehiculul este deservit de un echipaj liliputan. 


În paralel s-a lucrat și la armamentul intergalactic.






14.01.2020

Am izolat diverse zone și apoi am preparat un portocaliu enamel Humbrol, din păcate foto arată o nuanță eronată.

Revin în curând!
18.01.2020
După uscarea vopselei am îndepărtat toate protecțiile de pe suprafețele metalice sau transparente. Am luat-o de la capăt cu izolarea diferitelor zone (cele pe care le doream să rămână metalice, transparente
sau..portocalii). 



Pentru început au fost: jante, capace, chepenguri și cupolă. Mascarea jantelor și a capacelor s-a făcut absolut la întâmplare deoarece nu-mi doream să existe un tipar.

Pentru restul am făcut fotografii detaliate așa încât (ulterior) să nu scape nici zonă nedecopertată. 

La finalul celei de-a doua runde de aspersare situația era cam dark 

Apoi am executat o repriză de polish dorind ca nuanța de negru să vireze spre ceva antracit 





Pentru cauciucuri am experimentat cu batoane de vopsele ulei, ulterior aplicând fond de ten (alt experiment spontan). Apropo, capacele s-au lipit pe jante. 



După pudrarea celor opt pneuri a devenit evident că există o diferență flagrantă între acestea și jante. 

Am tras mici tușe de culori optimiste (roșu, galben, verde etc.) și apoi am derulat un nou episod de protejare a zonelor vitroase, lucioase, tot acest efort fiind preludiul aplicării de lac mat. 


Imediat după uscarea lacului că partea posterioară a vehiculului a primit pudră din belșug. Așa de mulțumit am fost de rezultat încât operațiunea a cuprins tot vehiculul 


Cum totul mergea ca pe roate era absolut normal să trec la fixarea definitivă a trenului de rulare, montaj făcut pe uscat adică fără a necesita adeziv. 

Fixare scară, glob și rampele perforate 














Fixare ștergătoare și balamale 








Fixarea cupolei 


Închiderea părții posterioare prin aplicate panou cu rezervoare plus obturarea găurilor cu șurubele 

Fixare pereche rezervoare și zbir

Ziua de lucru se încheia cu o paradă


23.01.2020



Tunul a fost fixat și a început vopsirea echipajului






Ulterior s-au adăugat șase pedeștrii obținuți din mixaj Zvezda

Toți înarmați până-n dinți

Adăugare de accesorii și debutul etapei de vopsire






30.01.2020



A continuat etapa de vopsire însă a fost cu ceva peripeții, în sensul că s-a făcut ceva reacție chimică sau datorită depășirii termenului de valabilitate .... cert este că „hainele” echipajului au rămas jilave și după 48 de ore.

Într-un final întreaga echipă a suferit o exfoliere temeinică, după revopsire echipajul vehiculului a fost consemnat la bordul acestuia (cu cianoacrilat).




Pastelul a cuprins toată suflarea dioramei :






În paralel „am pus ceva paie pe foc” și este destul de probabil ca „talentul” să lovească și lateralele vehiculului (am inițiat sondaj pe această temă).

Adică este posibil ca pe viitor să arate cam așa :

Până una-alta am început operațiunile de terraformare deci NU PIERDEȚI episoadele din viitor viitoare !
11.02.2020


Așa cum ziceam într-unul din episoadele anterioare, pentru rezolvarea dilemelor legate de „joaca cu focul” am inițiat un sondaj ...scorul a fost destul de strâns, adică unii ziceau că era mai bine fără nici măcar o scânteie iar alții își doreau suplimentarea (dar cu măsură).
Prin urmare vehiculul suplimentat cu două focare se consideră ca fiind finalizat.

A continuat lucrul la bază dar și confecționarea de oarece vegetație extraterestră.
 

 
Pe baza vopsită cu acrilic galben am intervenit cu aracet + acrilic+șervețel
Ulterior am aspersat email galben (spray), am aplicat urmele lăsate de vehicul adică am lipit două fâșii de scotch pentru zugrăveli. Am aplicat lac „crăpăcios” și apoi acrilic sângeriu.
După un timp suprafața a crăpat, după un alt timp s-a uscat, după cu totul alt timp am îndepărtat scotchul de hârtie și n-a trecut mult 😏 până la aplicarea prafurilor.

A urmat rutina clasică: fixarea vehicul în peisaj (două bolduri fixate atât în pneuri cât și în polistiren).


S-a fixat rampa, s-au fixat animalele de companie („Câini războiului” – Light Warg Orcs ALL72009 1/72 Dark Alliance) dar și luptătorii intergalactici.











ASTFEL, AZI 01.03.2020 ORELE 14:22 ORA ROMÂNIEI
ADICĂ EXACT DE MĂRȚIȘOR
EPOPEEA INTITULATĂ
THE HUMAN DIVISION
S-A ÎNCHEIAT



👊👽 = 💥

P.S. Mai trebuie să confecționez o etichetă













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu