Faceți căutări pe acest blog

Translate

duminică, 21 aprilie 2019

Comoara din 20 aprilie 2019

Undeva, într-un capăt de lume se aude (iar) : „Mamă ! De ce mi-ai aruncat soldățeii?! Ce relevanță are faptul că sunt proaspăt bunic?! ”

Ceea ce părea o grămăjoară de omuleți s-a dovedit a fi o ditamai oastea, nu mai puțin de 126 de războinici.

 Colecție mea are undeva la 600 de suflete sau 1000 nu am nici cea mai mică idee, încă nu am găsit timp pentru un inventar responsabil, oricum ar fi avea cu 126 de figurine mai puțin.
La o primă evaluare situația se prezintă astfel:

1 German Paratroops - Airfix 
20 Afrika Korps - Airfix 
27 German Infantry - Airfix 
13 British Commandos - Airfix (în condițiile în care aveam doar 9) 
16 American Infantry - Airfix 
16 Australian Infantry - Airfix (în condițiile în care aveam doar 4) 
3 Britains Land – 2 Războiul de secesiune/ 1 călăreț în armură



Am să tot revin la acest subiect.

Cu ocazia Zilei Internaționale a Muncii (ediția 2020 #stai_în_casă) am adus la zi efectivele.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu